donderdag 4 november 2010

De Italiaanse post

Hiermee wil ik iedereen waarschuwen die, heel lief, van plan is ons een cadeautje te sturen. Er zijn in de loop van een jaar al drie naar ons verzonden pakketten kwijt geraakt bij de Italiaanse post.... En het is niet zo dat alleen kostbare zaken verdwijnen, maar zelfs vele kaarten vinden nooit hun bestemming.....

Je kunt wel iets aan mijn ouders meegeven, want zij komen hier naartoe zodra ik uit het ziekenhuis ontslagen word. Dan komt het in ieder geval zeker aan. Op verzoek (zie mailadres hieronder) mail ik zo nodig hun adres.
Als je een andere keer iets wilt sturen en mijn ouders hebben geen reis hier naartoe gepland, dan kun je de post het beste aan Fabio's bedrijf richten en opsturen met een geprint etiket. Zakelijke post, in een zo saai mogelijke envelop, komt namelijk vaak wel aan....

Geen opmerkingen: