zaterdag 30 april 2011

Luca in Nederland

Na een hoop Italiaanse toestanden om Luca's identiteitspapieren op tijd in orde te krijgen (pfffeeewww dat was op het nippertje!!!) zijn we met Luca naar Nederland geweest met Pasen. Het was Luca's eerste vlucht. Hij heeft geen centje last gehad van het vliegen.

We logeerden bij mijn ouders. Zij hadden een mooie reiswieg voor Luca klaarstaan.

We hadden geluk, want het was prachtig weer in Nederland.

Mijn moeder was erg blij om Luca weer te zien:

We zijn naar het feest van mijn oom en tante geweest, zij vierden allebei hun 65e verjaardag. Zodoende konden wij Luca aan mijn familie voorstellen. Het was heel gezellig.




Ook hebben we Luca aan diverse van onze vrienden in Nederland voorgesteld.
Dit is Luca bij Natalie.

Naast haar ouders (leuke verrassing!) was er ook Natalies vriendin Debby. Luca vond haar heel grappig, hij zat te schuddebuiken van het lachen:



Dit is Luca met onze vriendin Maha:

We zijn ook met Sandra, Roy en hun dochtertje Kate uit eten geweest. Dat was weer heel gezellig:

Wat bleek, Luca is erg geinteresseerd in Kates computer:

We zijn ook naar mijn oma geweest. Ook zij zag Luca voor het eerst:

Het was een gezellig dagje uit en we hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om een familiefoto te maken:

Ook onze oude buren Ab en Diana hebben kennis gemaakt met Luca. Alleen Luca had wat last van de hitte:

Dus toen hebben we hem in een verkoelend badje gedaan en daarna was hij wel weer vrolijk:


Geen opmerkingen: