zondag 16 oktober 2011

Luca kruipt voor het eerst

Vanmiddag waren we bij mijn schoonouders en we hebben Luca even op de grond gezet om te kijken of hij probeert te kruipen. Ik dacht ik maak voor de zekerheid een filmpje... en laat hij nu precies voor het eerst gaan kruipen! Ik denk dat hij ineens doorheeft hoe het moet omdat hij van de week een playdate had met een ander jongetje van zijn leeftijd. Daar heb ik hele mooie foto's van, maar ik heb helaas geen toestemming om ze te publiceren... Maar dat jongetje kruipt het hele huis door en ik denk dat Luca van hem de kunst heeft afgekeken. Hij komt in ieder geval vooruit en de rest komt wel. Fabio helpt hem een handje, of in dit geval een voetje;) Oja en die bezem staat daar omdat Luca net crackers had 'gegeten':)



Lees ook het vorige berichtje: zere tandjes

Geen opmerkingen: