vrijdag 14 september 2012

jaaaaa, we krijgen nog een kindje

Jaaa, we zijn de 12 weken voorbij. Dan mag je het van de daken schreeuwen, wij krijgen nog een kindje:))) Ik ben eind maart uitgerekend. Wie ons kent, weet dat mijn zwangerschappen heel vaak zijn misgegaan. Maar nu ik van synthetisch schildklierhormoon ben overgestapt naar dierlijk schildklierhormoon voel ik me niet alleen stukken beter en energieker, maar ook mijn zwangerschap verloopt voor het eerst na Luca normaal:)))


Hier echo foto's van 7 weken:


Filmpje van de 10 weken echo (geluid loopt niet synchroon met beeld helaas):


We zijn hartstikke blij, maar ook een beetje angstig. Daarom stel ik me af en toe gerust door naar het hartje te luisteren met onze nieuwe thuis doppler. Dit is een filmpje van de hartslag van week 10 (je hoort mijn bloedvat erdoorheen, die zit er nou eenmaal vlak bij):


Lees ook het vorige berichtje: Luca wordt al zo groot

Geen opmerkingen: