donderdag 11 juli 2013

examen Italiaans

Ik ben, na het behalen van mijn certificaat Italiaans voor buitenlanders niveau A2, doorgegaan voor niveau B1. Om het volgende certificaat te behalen, heb ik weer een examen afgelegd. Dat was niet makkelijk, want Jessica was 2 maanden en dan hebben ze nog zoveel borstvoeding nodig. Fabio paste op. Ik was er best wel zenuwachtig voor, niet voor het examen, maar of Jessica wel een flesje zou accepteren. Snel ging ik in een korte pauze naar huis om te kijken of het wel goed ging. Dit is wat ik aantrof. Fabio gaf Jessica het flesje terwijl hij met een klant aan het bellen was. Wie zegt dat alleen vrouwen kunnen multitasken?


Ik heb de examenvragen meegenomen en aan Fabio en zijn compagnon laten zien. Ondanks dat zij Italianen zijn, moesten ze toch nog best nadenken... Zo makkelijk is het nog niet....


En nu weer tot minstens september wachten voor de uitslag...

Lees ook het vorige berichtje: kraambezoek bij Jiska

Geen opmerkingen: