maandag 13 april 2009

Weekend

Zaterdag moest Fabio 's ochtends werken. Normaal gesproken hoeft dat niet, maar de airconditioning van een (zaken)vriend van hem was stuk en dus wilde hij graag helpen om het kantoor weer op te warmen. Ik ben mee geweest en sprak toen met de vrouw van zijn vriend. We hadden het over van alles en nog wat en toen vroeg ik haar of ze toevallig wist of er hier ook zoiets als een natuurwinkel bestaat. Laat ze nou ja zeggen! En er zijn er nog twee ook. Dus ik ben erg blij. Ik heb er diksap, zilvervliesrijst en basismuesli zonder suiker gevonden. Geen hummus, maar wel ingredienten om zelf hummus te maken. Daarna had Fabio een basketbal wedstrijd. Ik heb gekeken en ondertussen weer Italiaans geleerd. Helaas is Fabio's team ingemaakt en heeft hij ook nog zijn hiel geblesseerd:(

Zondag, nadat we naar de kerk geweest waren, vierden we de twaalfde verjaardag van de tweeling van Fabio's zus. Het was gezellig. Ze vonden onze cadeautjes (engels leren op de Nintentdo DS, een detectivespel en een boekenbon) erg leuk. Ik mag van de kinderen hun portable spelcomputer lenen. Nee, niet voor spelletjes, maar om te leren spellen. In het Italiaans:) En hun Italiaanse kinderbijbel:) Deze week staat voor mij in het teken van het Italiaans leren, omdat we volgend weekend gaan skieen met Fabio's vrienden en het niet leuk voor hun is om continu engels te moeten praten voor mij. Dus... er is werk aan de winkel:)


Geen opmerkingen: