woensdag 11 november 2009

Halloween borrel collega's

Mijn werkgever had voor Halloween een borrel georganiseerd. Kijk, dit zijn mijn collega's (al dan niet met aanhang):


Het was heel gezellig. Daarna reden we naar huis en toen zagen we Tony's (een vriend van ons) auto staan. Voor het restaurant van een andere vriend van ons. We belden hem om te vragen of het wel zijn auto was en hij zei dat het zijn auto was en vroeg ons om naar binnen te komen, want er was een heus Halloween feest aan de gang. En inderdaad, het was feest. Het leuke was dat de pizzaiolo (zo heet degene die de pizza's maakt) me voor heeft gedaan hoe je goede pizza's maakt (en bakt) en het me zelf heeft laten doen. Het was heel gezellig en dus nog leerzaam ook. Nu alleen nog zelf een vuuroven kopen haha.

1 opmerking:

Sandra Jadi zei

Nou even kijken of ik kan reageren hoor.
ziet er super uit op de foto. Krijg spontaan zin in pizza.
Kussies, Sandra.